Vissa egenskaper är kanske lite egna, men lönsamma.

Det luktar pizza. Av den enkla anledningen att jag just bakat en. Kan tyckas lite otippat att sätta igång med ett pizzabak klockan elva på kvällen, men ändå inte. För det är sån jag är. När jag får en fixidé så händer det grejer i rasande fart. Vid halv fyra när jag kom hem från uni var jag trött och seg. Cyklade iväg och tränade och kom hem lika trött och seg, trots att det faktiskt gick ganska bra att bodypumpa idag. Ett par timmar gick åt till lite halvhjärtade försök att göra diverse grejer. Men sen, så fort mörkret fallit på rikt blev jag pigg och kreativ. Därav det något hetsiga pizzabaket. Roomie skakade på huvudet, men lyckades inte stoppa mig. 

För sån är jag. Har en tendens att komma på projekt som bara måste genomföras med detsamma. Något rubbat, kan kanske tyckas. Men ibland lönar det sig minsann. På diverse olika plan. Tänker inte gå in på detaljer. Tro mig bara. Åjo. Målmedvetenhet är lönsamhet. Och imorgon, till exempel, slipper jag ställa mig och laga mat, för det är redan gjort. Hallelulja och den godaste natts sömn till världen.


Kommentarer
Postat av: Karin

haha det är ju champagne för tusan..ingen som ser det! chamapgneglas å allt ju hehe.. träden där bakom gör det nog lite grönt

Postat av: Lina

MALIN!! I see you tooo....Haha..Det var otippat. Hur är skolan?? Ok först och främst, vi måste ses snart!!!

2009-01-22 @ 14:18:03
URL: http://seabobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback