I've never hated a man enough to give back his diamonds.

Hej, det är jag som är tjejen med håret. Ja, det stora boet som smög omkring utanför Plaza. Höhö. Frisyren plockas ner nu, men sminkningen får sitta kvar. Så himla skönt att slippa sminka mig till kvällens bravader. Det var för övrigt rätt angenämt att få sitta och bli ompysslad så där på morgonkvisten och jag försökte övertala frisörerna att göra det varje lördag morgon. Fick dock något tveksamma reaktioner på det förslaget.

Var riktigt kul att vara med på själva Bröllopsmässan och jag fick både frukostbuffé och en klänning. Win, win, win situation för mig kan man säga. Dagen till ära tog jag på mig diamanterna för första gången på ett år. Det kändes nästan lite konstigt faktiskt. Nu är de i alla fall tillbaka i sina boxar och håret har tagits ner på jorden. Då återstår bara uppladdning inför kvällen. Party on, party people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback