Vi ska dansa i neon, på vår resa genom natten. Kanske?

Jag skulle vilja peppra världen med info om hur nöjd jag är med livet just nu. Sjukt nöjd.

Jag var inte så förfärligt trött imorse när jag vaknade och det var faktiskt roligt att jobba, trots att jag var helt ensam med de ynka 40 gästerna. Det var rätt skönt. Jag fick göra allt på mitt sätt och i min takt. Kunde stämpla ut redan 13:05 och då cyklade jag förbi MAXI. Planen var att köpa något att laga till middag, men det blev bara tulpaner, choklad och cd-fodral. Det var ju otippat, kan man tycka. När jag cyklade hem ringde Bästa och slänge ut en inbjudan till Alperna. Hello?! Yes, tack.

Nu ska jag lusläsa tidningen, äta choklad, dricka kaffe och vila armar och ben ett tag. Ikväll går vi all in. Firar Frida som fyller år imorgondag och dansar förhoppningsvis till stängningsdags. Jag känner att jag är sugen på det. Ja, det är jag. Party on, party people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback