Hejdå skräp.

Min sämsta egenskap i livet är att jag lätt fastnar för och hänger upp mig på det ena och det andra. Det är en egenskap jag känner att jag gärna skulle klara mig utan. Särskilt dumt är det att hänga upp sig på en annan levande människa. Att vara beroende av någon annan är ren galenskap och idioti. Eftersom jag inte vill vara en idiot har jag bestämt mig för att bara vara beroende av mig själv. Sedan jag bestämde mig för detta har jag skött mig ganska bra tycker jag. Jag måste dock påminna mig själv ibland. Men vem glömmer inte bort saker och ting nu och då?

Vi kan se detta blogginlägg som en liten note to self, helt enkelt. På samma vis som städ- och renshumöret är en motpol till hamstern i mig som samlar på onödiga prylar bara för att de påminner mig om något. Äh, skräp! Minnen som jag vill minnas sitter liks i hjärnan ändå och minnen som jag inte vill minnas gör detsamma. Prylar ligger bara och skräpar och skräp tycker jag inte om. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback