Var det dåligt prioriterat? Jag hajar inte.

Nu står den på 23. Mer till och med. Fortfarande ingen presentation. Jag har i stället skrivit det som ska skrivas till eftermiddagen. Presentationen är first thing in the morning. Var det dåligt prioriterat? Kanske kan jag säga att jag hade gjort en helt makalöst bra presentation, men att jag helt plötsligt blev jagad av en haj som inte ville annat än sätta tänderna i den. Jag blev ju så klart tvungen att bara kasta mitt mästerverk ifrån mig, för vem vill reta upp en haj?! Den traumatiska upplevelsen fick mig att tappa närminnet och således kan jag inte presentera mitt ämne. Bummer.



Näe, jag hajar inte hur det här ska gå till. Vad håller jag på med? Sedan när började jag känna att jag kan lämna en presentation på franska åt slumpen? Vad gör grabbarna på hjärnkontoret när man faktiskt behöver dem? Hello! Wake up! Hjälp mig, grabbar. Simma upp till ytan och ta tag i detta nu.

Om det ändå hade kommit en haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback