He ä jag å Hedlund.

Jag skulle vilja påstå att jag känner mig ungefär som Hedlund. Berggren, du vet vem jag snackar om. Killen med taskig taijming. He ä han å ja. Men vad gör det? Egentligen? Sommaren är här och det är en briljant årstid. Ja, det är det. Särskilt när det finns mer än bara en briljant människa i tillvaron. Som hela TT till exempel. Vem mittenmänniskan på denna bild är vet man inte så noga, men han ser i alla fall ut att vara glad av att få dansa med Jerregirl och MallanB. Och happy faces gillar vi. Vi gillar även dansgolv, klänningar, partyskor och goda drinkar. Därför blir det dubbelfest i helgen. Lite smygstart imorgon redan tillsammans med jobbgänget. Fredag, lördag är det gängetgänget som ska härja runt. Underbart. Ja, visst är tillvaron rätt så underbar ändå, taskig jävla taijming till trots.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback