Kalas in the house.

Oh yeah, idag har det kalasats. Efter en skön frukoststund för mig själv drog jag iväg till Pärlan för att fira hans födelsedag och där var jag sedan hela dagen lång. Och som det firats. Ungefär en miljon barn åt kakor, gick på skattjakt och kastade ballonger. En riktigt mysig dag måste jag säga. Hade sett fram emot att sedan få komma hem, dra på mig klackarna och sippra på en öl eller två men så blev det ju inte. För det första så bidrog regnet till lite av en partydödare och sen totaldödades partypeppen när jag blev så gott som tvingad att ta på mig att öppna på jobbet imorn. Nollfyratrettio börjar jag då ja. Piggt, jättepiggt. Näe, fy så bitter jag blev. På riktigt uselt humör alltså.

En partykväll för mig och Roomie blev i stället varsin cheesburgare och sedan Allsång på Skansen, till vilket vi båda somnade. Vilken partyduo. Jag säger bara ej okej. Har ställt klockan på nolltrefyrtio och ska väl lägga mig för kvällen nu då. Med en galen fluga i rummet. Inte happy day. Mer längta-till-semester-day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback