Dancing in the moonlight!

Nyligt hemkommen från TT-träning. Det såg mycket lovande ut idag måste jag säga. Och det ser så kul ut att hoppa. Kanske, kanske att jag vågar känna på trampen snart. Kanske. Idag höll jag mig dock till lite golv och mycket dans. Rörelser började lossna och det var en befriande känsla att dansa omkring. Ah, underbart. Nu är kroppen full av endorfiner och jag ska fortsätta kryssa på dagens attgöralista. Det känns mycket bra. Den här dagen har varit mycket bra. Jag är inne i ett mycket bra flow. Just precis nu. Åhja, ibland behöver man en putt i rätt riktning när man håller på att trilla ur spår. Och det är bara just precis nu som räknas, för det är bara just precis nu som finns.

Just precis på pricken nu ska jag sätta mig och läsa lite språkhistoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback