Den sömniga utmaningen.

Just denna dags största utmaning har nog varit att hålla mig vaken. Jag somnade sittandes vid köksbordet. Inte okej. Sen somnade jag på soffan. Inte okej. Efter att ha försökt skaka liv i mig själv peppade jag upp inför grammatikplugg och gjorde verkligen ett försök, men det var som vanligt svårt och jag blev uppgiven. Ställde mig och stekte pannkakor och bjöd bort dem till de två haltande stackars pojkarna som kom förbi. Vi laddade upp för Färjan 2, men det kändes som lite av en besvikelse.

Nu är sömntimmen slagen (vad jag har hört i alla fall), men jag är som vanligt som mest på G och har givetvis 100 sidor Sartre att läsa till imorgon. Lycka till, till mig själv. Tack och bock för idag, nu släcker vi ner bloggredaktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback