Idag var det tightsdags, trots hostkrax.

Underbara känsla! Idag drog jag på mig mina träningstights igen efter den vidriga sjukdomsperioden som inföll förra veckan. Fortfarande hosta och snor i systemen, men nu kunde inte benen vänta längre. De sa åt mig att det gällde liv och död. De sa åt mig att om de inte fick träffa sina vänner tightsen så skulle de i protest sluta gå för evigt. Jag ville inte riskera en förlamning i så här unga år och bara på grund av en löjlig förkylning, så jag gjorde som benen sa åt mig. Tog på mig tightsen och tog med allihop på bodypump. Det var underbart, fastän jag var svag och benen kändes som kokt spagetti redan efter första låten.



Bildkommentar: Nej, jag är inte gravid. Ingen anledning till panik.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrev jag inte det i sms:et i lördags (som jag förövrigt inte fick svar på. :P)



Jag åker 6-13 augusti, alltså en vecka med en tjej i laget. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback