Prioriteringslistan.

Det gäller ju att prioritera här i livet. Särskilt när man känner att man håller på att kvävas. Ponera att alternativ ett är att plugga direkt efter dagens föreläsningar och plugga hela kvällen, medan alternativ två är att träna, äta tacos och se Varg med Paros och sen plugga den tid som finns kvar. Vad skulle du välja? Busenkelt, säger jag. Och kan meddela att filmen inte riktigt var värd sina fem solar som Malous filmpanel gett den.

Nu känner jag mig dock på gränsen till något av en ångestattack. Kanske? Jag är så sjukt less på skolan. Ja, det är jag faktiskt. Jag och Franskan är inte vänner nu. Vi är inte det. Vi ligger i ofas. Jag ligger i otakt. Baktakt. Fransk text ska produceras och grammatikproblem ska lösas. Detta till imorgondag. Fy fan för det. På ren svenska. Men det är bara att sätta igång. Hepp, hepp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är det sommar! Tänk alltid så - snart är det sommar och då är eländet över! Inte menat äppelhurtigt utan endast ett enkelt konstaterande. DÅ ÄR DET ÖVER - och du kan tänka på annat! Kram på dig!

/Malin

2009-03-18 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback