Hallå, kom ut ur dimman.

Efter att ha kommit ut ur den härliga dimman jag befann mig i hela helgen har jag idag gjort nytta. Skrivit, tränat, varit på banken och besökt en resebyrå. Och nej, det handlar inte om en solresa till Aruba. Det handlar om att ta med sig en hel drös ungar genom hela Sverige för att spendera en hel helg i en gymnastiksal. En sådan resa som man bara ser fram emot om man är en riktig nörd. Och tur att jag är en. Bland annat. Enligt T har jag många strängar på min lyra. Partypingla, tränare, psykolog och mamma med kontrollbehov. Jag undrar om jag nu får lägga till reseledare? Åh, det ska bli så himla kul! Hej Ängelholm, här kommer Familjen.

Anywho. Tillbaka till idag då. Jag har prickat av allt utom grammatikplugg på dagens lista, så jag ska väl fortsätta med det. Men innan ska jag nog byta köksgardiner. För nu är våren här lite i smyg och det tycker jag vi ska uppmuntra.




Dimmigt, men trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback