Tick, tack, tick, tack. God natt.

Idag har jag knappt gjort annat än att sitta och titta på klockan. Tur att jag har en fin klocka. Just precis idag så valde den dock att gå så himla sakta. Jag vet inte varför. Nu har jag i alla fall kommit till ett klockslag som snart säger läggdags och det känns himla skönt faktiskt. Och det känns härligt att gå och lägga sig med vetskapen om att jag kommer att vakna upp till världens bästa fredag.

Ska börja dagen med bodybalance med bästa Lainen, sen lite lektion, sen lite självstudier, sen lite hemmapyssel, sen lite after work med bästa vänner och sen mycket fest med bästa larret.  Det kan inte bli annat än succé. Och nu! Nu är det hög tid att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback