Världsbra, det är när allt i världen är bra.

Jag är helt klart beredd att säga att det var en världsbra helg. Allt i världen kändes bra. Särskilt på lördag kväll. Det var en sådan där klockren kväll. En riktigt tjejig och trevlig uppladdning hemma hos Frida, med bland annat en hemmagjord pizza som Bree gav höga poäng, och sen en perfekt utekväll. Jag träffade roligt folk, dansade mycket och var lycklig av ingen speciell anledning. Det är då det är som bäst. När jag kom hem stekte jag ett ägg och sen somnade jag på soffan och vaknade inte förrän nästa morgon när klockan ringde och jag skulle iväg på kurs.

Hela lördag och söndag dag spenderade jag med ett skönt gäng på en rätt skön inspirationskurs. Blev så klart fylld av tankar, idéer och visioner. Sen körde jag direkt till träning och var typ världens mest oplanerade och därför sämsta tränare. Otroligt illa av mig, men det ska inte upprepas. Nu är det bråda tider. Tjugotalet träningar kvar till RM och ja, herre min gud. Jag hoppas att det ska bli världsbra det där också. Det vore så kul.

Åh, happy days. Jag känner lite lagom lycka i kroppen. Det är fint det.


 Världsbra Vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback