Vem är ett måndagsbarn?

Måndag. Jag skulle inte gå så långt som att kalla det en k-måndag, men det är ändå måndag. Lite uppförs. Lite motigt. De största orosmomenten på veckans att göra heter "Boka resa till Ängelholm för mig plus 18 barn som jag på något sätt ska ta hand om under en hel helg" och "Skriv en kulturuppsats på 700 ord, på franska så klart".  Ja, lite oros, men om en vecka kommer faktiskt en rejäl belöning så det är bara att bita ihop. Och efter att ha pumpat ut mig själv på bodypump och laddat en stund i bastun så känns det i alla fall lite lättare. Vad skulle jag ta mig till utan världens bästa gym?!

Dags att kryssa vidare på listan och vi börjar med att plöja Sartre. Appropå kryssa så ska vi ut på sjön ikväll. Färjan 2. Hello! Jag har även lovat att steka tröstpannkakor, så det är bara att ställa upp som en god vän. Jah, kanske inte är en sån dum måndag ändå.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där såg angemänt ut....



...för övrigt. Maggio är en gudinna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback