All I want for Christmas is you. Yoho!

Kära värld!

Jag känner mig så glad och lycklig utan anledning. Och är inte det den bästa anledningen så säg?! Apropå glädje och lycka så tar jag lite för givet att det är sådant man känner i juletid. Men jag vet egentligen att det inte är så för alla. Det finns väl olika anledningar till det. På samma sätt som att jag har en anledning att vara glad och lycklig i juletid. Något jag tänker fortsätta med.

Jag blir nästan lika sprättig som Mariah C. Och som sig bör känner jag att jag vill dela med mig av denna fantastiska, juleglada, video. Hurra! Sprättigt i sin rätta bemärkelse. Och varför håller kvinnan en duva i handen framför brasan? Det kan man inte så noga veta.

Min önskelista är för övrigt lika som Mariahs. Jag vill inte ha så mycket mer än umgänge. Med dig och dig och dig. Och dig så klart! Och ja, dig också. Och det råkar vara så att jag vet att jag kommer att få det. Det ser med andra ord ut att bli en jul i världsklass. Precis som alla andra jular.



Kommentarer
Postat av: anna

sv: jag tycker snön är mysig och vackert men det är halkan och blasket jag inte gillar. är mer en sommartjej ;P

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det som är tråkigt med denna förkylning är att jag mår bättre varannandag och sämre varannan..och igår kväll fick jag ont i ansiktet näsan och tänderna(?) ..känner mig lite piggare idag men nu är frågan om man ska gå till jobbet imorrn eller vila.

2010-12-09 @ 13:24:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback