Nostalgitripp och julmarknader.

Myshelg med trevligt besök! Man har mycket att prata om när man inte setts på ett år. Och det tar lång tid att gå down memory lane, so to speak. Ah, Nissa la bella, tu nous manques! Vi hann även med att vandra lite i nutid, på Göteborgs stads olika julmarknader. Julfeeling gånger tusen. Sammanfattar helt enkelt med att säga att helgen varit väldigt fin.

Nu väntar städ och pack och plugg och ingen tid att sova fram till tisdag. Och det känns nästan lite sorgligt att lämna lilla läggan och dessa gator och kvarter. Det börjar kännas som hemma. Fast när jag tänker på vad som väntar hemma-hemma, träffa gympalovelypeople på hallen, minijulb med Tresamhet, mammas lussebullar och snölek med Pärlor pirrar det ändå lite i magen av förväntning. Helt seriöst, Tomten, jag önskar mig ingenting i julklapp. Jag har precis allt en människa kan önska.



Kommentarer
Postat av: Stegeby

Fina bilder!

2010-12-12 @ 22:35:03
Postat av: Malin

Tack, Stege! Kul att träffa er i lördags. Och snart ses vi igen. Ha det bra tills dess :)

Postat av: Emma

Du är så välkommen hem! :)

2010-12-13 @ 01:49:36
Postat av: Karin

Himla julmysigt det ser ut! skulle jag också vilja känna på, men snart så!!

2010-12-13 @ 03:31:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fani

så mysigt med julmarknad ju, då kmr man verkligen i julstämning :)

2010-12-15 @ 01:53:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback