Prokrastinering.

Veckan innan jubiléet var jag i någon slags jubileumskoma. Lika med inget studerande. Igår presenterades nästa inlämningsuppgift i nätkursen jag läser och jag kände på en gång "pust och suck hur ska detta gå jag kan inget om ämnet". Helt plötsligt blev det väldigt viktigt att tvätta scenkläderna. Ja, det måste faktiskt göras innan måndag. Sedan kände jag också att det blev viktigt att googla evenemang och juligheter i Göteborg i helgen eftersom jag får besök.

Finbesök! Vi har faktiskt inte setts på ett år. Klart att det måste planeras lite grann. Lika med inget studerande för tillfället. Så lätt det kan vara att skjuta upp då. Och nu blev jag hungrig också. Prokrastinering, indeed. Men jag är bara så oinspirerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback