Bree slarvar bort saker på ett kontrollerat sätt.

Redaktionen har fått klagomål från ett troget fan (ja, förmodligen även bloggredaktionens enda fan) om dålig uppdatering. Shame on redaktionen, kan man tycka. Det har ju faktiskt hänt grejer som världen bör få veta. Ja, nu ska ni minsann få höra. Kalendern är återfunnen! Ja, alltså kalendern som jag var så sur över att jag slarvat bort.

Jag trodde mig vara säker på vart jag skulle kunna ha lämnat den. Jag hade ett minne av vart jag hade bläddrat i den sist, så jag skickade en spion för att ta reda på om det stämde. Och det stämde. En tidig måndagmorgon fick jag ett samtal.

- Är det ett rött band på din kalender?
- Ja.
- Står det ditt namn på den här kalendern?
- Stämmer.
- Jamen då har jag den här. Tänk, till och med när du slarvar bort grejer vet du vart du har dem.

Ja, jag antar att det är så Bree slarvar bort grejer. Med kontroll. Det känns bra i själen att veta att jag inte är helt tappad ändå. Trots att jag för tillfället är allt annat än klar i huvudet och helst bara skulle vilja skrika i en kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback