Det är väl som en dag som vilken annan som helst.

Jag klev på ett försenat plan från Umä. Landade 11:20 på Arlanda. Lyfte återigen vid 11:25 från just nämnda flygplats. Blev hämtad av en fortfarande prego syster. Gjorde lite ärenden. Fick lunch av denna fantastiska syster. Följde med samma syster och köpte paket till en nykläckt bäbis. Cyklade till en arbetsintervju. Köpte pärmar och block (skolstart!). Satte in papper i mina nya pärmar och märkte dem med "Svenska" och "Italienska". Fick ett glas rödvin av min fantastiska svåger. Åt en underbar gryta som denne svåger kokat ihop. Såg tillsammans med samme svåger Sverige förlora mot Polen i handboll. Och ja, det är väl ungefär vad jag gjort idag i snabba drag.

Imorgon ska jag till uni. Det är jag faktiskt lite lycklig i själen av. Jag tror att det kan bli bra. Ja, det är en vanlig dag idag helt enkelt. Och jag är on the go, som man faktiskt måste vara ibland i livet. Nästa flygresa går förhoppningsvis ännu längre söderut för ett litet besök i kanske en glassfabrik. Förhoppningsvis om inte en allt för lång evighet.

Nu ska jag bädda ut soffan igen. God natt då.

Kommentarer
Postat av: soffe

Hej! Jag vet iallafall en som bor i södra sverige som hurrar lite, hurra!

Sen två frågor:

-VAD är gebpack?

-Klarade du dig undan övervikten? (Jag hade 15 kg övervikt på mitt flyg ner, som tur var hade check-in-killen en bra dag och kollade mellan fingrarna.)



over and out

2010-01-21 @ 22:03:24
Postat av: Fripp

Ja, du kan ju verkligen ha hjälpt mig. Ska jag skicka det på posten sen har du 1 vecka på dig att översätta det :) Deal! Tack för tipset med den där sidan iaf..jag vet ju vad jag har att göra idag så att säga!

Jag kommer verkligen och kollar leggan när jag åker ned, jipppi!Puss

Postat av: Johanna

Oj oj oj, nu är det flyttat alltså?! Hur känns det? har det löst sig med lya än? Och vad blir det du ska plugga?

2010-01-25 @ 08:39:09
URL: http://sja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback