Good old friends.

Det är helt ofattbart hur man kan vakna på så dåligt humör som jag gjorde i går. Jag antar att en natt med illamående var boven. Blev i alla fall på bättre humör framåt kvällen och somnade alldeles för sent på riktigt bra humör. Kvällen bjöd på plockmat, oldies but goldies-vänner och så sjukt mycket skvaller. Det är ju fantastiskt med tjejskvaller. Det är så härligt när det blir så där hönsgårdsljudnivå på det hela. Sen skulle vi på det sedvanliga Trex, men näe. Jättejättelång kö och det där med att planka in känns det som att vi redan har klarat av. Vi hamnade i stället på en uteservering med så sjukt bra musik. I die. Det bara staplades 80- och 90-talshits den ena på den andra. Det var fint. Jag hade en fin kväll.

I morse vaknade jag inte på dåligt humör, men absolut inte i fin form. Det kändes som om jag blivit överkörd av ett tungt fordon, fastän jag bara drack Loka i går. Och jag tänkte tanken hur verkligen fruktansvärt jag hade mått om jag hade druckit något starkare än Loka. Tack för det i alla fall. Den lilla sjukdomen som verkar smyga sig på tänkte jag vila bort i soffan i kväll. Soffläge och tidig läggdags. Det blir bra.

Krya på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback