Skärgårn i vårt hjärta, låt oss besjunga dig nu.

Man kan ju ha det sämre i livet. Den här dagen stänger vi igen som en bra och trevlig dag.

Det gick sjukt fort och bra att jobba. Egentligen är just det inte så sjukt, eftersom vi är ett sjukt bra gäng. Det är väl det som är sjukt. Sjukt bra. Alltså, bra jobbdag. Efter jobbet hann jag igenom halva DN innan jag slumrade till lite i en solstol. Efterjobbetslummer är en uppskattad punkt på dagen, måste jag säga. Efter slummern hoppade jag på cykeln och hälsade på hos MallanR. Först lite husesyn och sen en liten löprunda. Mycket trivsamt bland stock och sten. Men stretchade vi, MallanR? Nej, det gjorde vi ju inte! Efter årets kanske skönaste dusch möttes vi upp igen och intog platsen under trädet i parken, kyrkparken. Det vankades ju Allsång! Vi hejade och klappade och sjöng med. Underbart. Självaste MallanB gick till och med och vann lottdragningen. Grattis till mig! Fast jag gav bort min vinst till EmmaGs mamma. Hon blev lycklig och då blev jag lycklig. Så fint livet kan vara!

Ja-arå. Man kan ha det sämre i livet. Vilken trevlig dag. Jag ska avsluta den typ nu i min säng med de sista sidorna i boken jag läser. Jag säger som Kalle M: UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: MallanR

Det var himlades trevligt ju MallanB! Nae ingen stretch blev det men det fixar vi efter nästa löprunda. Lite roligt att man ser dig i mina glajjor, haha. Pumpalens!

2010-07-31 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback