En snabb liten uträkning innan läggdags.

Jag satt och gäspade och tänkte "oj, vad jag är trött, jag måste nog koka kaffe". Sen såg jag att klockan var elva. Då får man vara trött. Jag ska inte koka kaffe. Jag ska nog gå och lägga mig. Snart. Först ska jag bara räkna lite.

Terminens sista tenta: 1 dag.
Italiensk mark: 3 dagar.
Kramas: 4 dagar.
Norrland: 10 dagar.

Och om drygt 30 minuter är alla minus en dag, så tänk vad lite det är tills det är kramdags. Jajaja! Och det ska turistas och dansas och solas och yatzyspelas (nujävlar) och glassätas och ja... semestras! Detta är vad man skulle vilja kalla ett sådant där vill-nästan-stanna-tiden-lite-moment, men det ska vi ändå inte göra. Bring it on. Jag är redo för en vecka med lata dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska vi inte kramas något den första dagen?

2010-06-08 @ 00:12:43
Postat av: MallanR

Längtar tills du kommer mallanb :)

2010-06-08 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback