Nästan så att det kliar.

Kära värld. Min TV brukar stå på som ett litet sällskap när jag går omkring i hemmet. Inte för att jag riktigt tittar, men den står på bara för att bryta tystnaden. Ibland måste jag dock gå och stänga av den. Det visas så mycket skräp på televisionen så jag får eksem. Vad är Dating in the Dark, Drömmen om Italien och Håkans Bar? Och för att inte tala om Förkväll! Kära nån. Det sistnämnda har ungefär samma kvalité som de filmer som jag och mina vänner spelade in när vi var tio. Jag såg ett halvt program förra veckan sedan var jag tvungen att byta kanal. Det började klia i kroppen.

Dessutom är jag besviken över att TV4:as Nyhetsmorgon har tappat det. Det är inte alls vad det än gång var. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det håller helt enkelt inte måttet. Och när vi ändå är inne på nyheterna. Hur kommer det sig att de lokala nyhetssändningarna alltid är lite sämre, har lite rossligare ljudkvalité, lite fulare nyhetsuppläsare och lite kornigare bild? Pengafråga?


Kommentarer
Postat av: Namme

Trodde du var ett litet smygfan av Håkan? Med tanke på hur du jublade högt varje måndag kl 20 då Färjan visades.. Personligen så håller jag med dig, hur kan han få ett eget program?! Katastrofalt.

2010-03-22 @ 14:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback