Ikeeea, this is comfortable!

Det var röd dag på Italiens förra måndagen, så det shoppingcentrum vi hade tänkt strosa omkring i var stängt. Stängt var däremot inte IKEA. Det var så himla öppet och det var helt, heeelt galet. I'm tellin' ya'! Så mycket folk. En period hamnade vi motströms. Ni vet, man vill ju gärna kunna gå och kik som man vill. Det tog dock inte länge innan vi var på rätt bana igen. Lek inte med ödet.

Så där strosade vi. Någon stans utanför Bologna. Italien och Sverige på svensk mark i Italien. Med en massa andra får som vallades omkring av Herr Allsmäktige Ingvar. När vi kom till utgången och kassorna och julpyntet sa min kära helt plötsligt att det blev jättebråttom till flyget. Jag vet inte, jag.

Idag har jag lyckats lura med min syster till IKEA. Hon gillar också julpynt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback