Isä.

Visst är det så att man ska älska och uppskatta sin pappa var dag i livet. Om han är värd det alltså. Vår pappa är värd det. Alla dagar hela året. Särskilt i kris. Inget är för svårt för vår pappa. Han löser alla problem. Men helt ärligt, ni där ute, är det ändå inte lite bra att det faktiskt finns en särskild dag för att tänka på far som är rar lite extra? Man glömmer så lätt bort i vardagen. Jag tycker det är bra att bli påmind. Men jag vill inte vara en del av onödig konsumtion. Det vill nog inte min pappa heller. Han är smart. Därför sänder jag och min syster idag en elektronisk gåva från botten av våra hjärtan. För det är han värd, världens bästa isä.

Sorry, syrran, men detta är för vackert för att bara skänka till vår far. Jag delar med mig till världen. En isdans i Faderns ära.

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väldigt främmande för mig också kan jag tala om, men intressant:)

Jaså se där, vad var det för jobb?

Postat av: Anonym

Grym blogg!! =)

2010-11-15 @ 14:46:17
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback