Fantastic gymnastic!

Jag har plockat fram den gamla A-truppenpärmen och alla andra pärmar fulla med gymnastikinspiration. Är inkallad på gymnastikuppdrag till ett annat "Academy" än mina två vanliga. Jag tackar inte direkt nej till att ha gymnastik. Jag saknar, saknar, saknar. Och hamnade lite tvärt i arkivet. Så många fina minnen. Exempelvis hösttermin 2006. När A-truppen var C-truppen och så sjukt söta. Fint. Nu måste jag planera vidare.


I detta nu. Planering.


Då, 2006. 1: Kidsen tränar in nytt friståendeprogram. 2: Kidsen tar guld i Truppcupen efter att ha kammat in 9,25 på det nylärda friståendeprogrammet. 3: Kidsen julmyser i nya mjukisdressar. Puss på er, kära kids (och alla de som kom in senare)!


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad jag saknar det där!

2010-10-10 @ 16:12:36
Postat av: Cissi

härliga bilder! :)

Postat av: B

Ville bara säga att den där soffan väcker härliga minnen. Har suttit många timmar i den.. Älskar hörnet! :)

2010-10-11 @ 00:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback