Kolla taouristen ("turisten" på skånska)!

Det är helt otroligt. För någon vecka sedan var jag på en föreläsning med en föreläsare som för första gången i livet lyckades få mig intresserad av genusforskning. I dag hände något liknande. Samma föreläsare lyckades få mig att fatta en massa siffror och statistik. Jag höll mig vaken, på hugget, hängde med och tittade inte på klockan en enda gång. Vilken briljant människa. Kan hon föreläsa för mig varje dag?!

Hon kunde dock inte påverka att jag somnade på soffan i eftermiddag (välkommen ständig hösttrötthet), men nu när jag vaknat till är jag helt klart peppad på att läsa lite om turismen. Vilken spännande näring. Och så svårt det är att veta hur jag ska förhålla sig till den. Jag måste insupa mer inspiration.



Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt snygging! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback