Oharmoniskt uppvaknande.

En godare morgon kan man ha. Inte för att klaga, men jag har sovit lite som en kratta med typ en eld eller något i halsen. Inte harmoniskt. Vaknade av ett tipptappande någonstans och till slut blev jag så nyfiken så jag var tvungen att kliva upp och se vad det var. Det var vattenkranen i badrummet som droppade. Den mörklila badrumsmattan hade färgat den vackra vattenpölen så det såg ut som att det skett ett makabert mord i mitt lilla badrum.

Droppandet är åtgärdat, men halsen bränner. Verkligen bränner. Mer harmoniskt kan man börja sin dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej gumman. Drick mycket varmt. Ett dryckestips som kanske inte är den godaste dryck men effektiv är varm mjölk med honung. Här uppe i Norr har vi snöstorm BURR BURR. Kram vi ses snart.

2010-10-14 @ 11:27:22
Postat av: Anonym

hoppas allt ordnat upp sig nu.. såg iaf gott ut det där:) nice med vardagslyx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback