Africa feeling.

Räknas Afro som en sport? I så fall är det den bästa sporten, efter gymnastik så klart. För det vet ju alla, att det finns inget som slår gymnastik! Jag är nytränad, extremt svettig och känner mig lite afrikansk. Det är en lycklig känsla. Nu ska jag duscha av mig svetten, men inte den afrikanska känslan, och sedan inte se Duellen på SVT, utan Mamma Mia på TV3. Finfint!

På vägen hem från Afrikadansen luktade det Italien. Alltså, jag vet inte hur jag ska förklara. Men lite så där trädigt. Italien, helt enkelt. Mi manchi, Italia.


Kommentarer
Postat av: soffe

Kul att du producerar blogginlägg. Jag har också sett på mamma mia, och sjungit med och dansat i soffan jorå. Åh vad jag vill vara i grekland nu!

2010-09-13 @ 00:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback