Kvinnan med visselpipan summerar tisdagskvällen.

"Heja, heja, jaja, kom igen, spring, spring, jaa!! BRA! Härligt! Vilket hopp!" Vilken underbar jobbkväll med helt fantastiskt fina barn som har fattat grejen. IDROTT är grejen. Efter en timmes energikick från glada och hoppande barn hade jag själv väldigt mycket sånt där vi kallar spring i benen så jag orkade med både Aerobic Dance och Krafttag, som de kallar det på gymmä mitt.

He gjort me trött, men ja ä som ändå pigg efteråt. Ljuvligt!


Och i morgon är det tentadag och jag känner bara att jag inte orkar läsa mer om tid och rum och annat flum. Kanske lite, lite. Men annars får det gå som det går på första tentan på den i särklass sämst organiserade kurs jag läst i livet. Synd på det egentligen, för ämnet känns intressant. Har du någon gång reflekterat över den värld och omvärld du lever i? När, vad, hur gör du? Och varför just där?

Det här är platser för mig, men kanske bara bilder för dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback