Fysik, Fysik, din lilla spik!

Nu vill jag jubla för mitt gym, Fysiken, och dess allmänna existens. Jubel! Vad skulle man göra i livet utan träning? Vad gör människor som inte tränar? Helt ärligt, jag förstår det inte. Jag behöver träning för att livet ska fungera. Och särskilt nu i katastrofläget efter en alldeles för god sommar. Damage control, inledd. Jag har förlikat mig vid tanken att IKSU ligger cirka 110 mil ifrån mig, men Fysiken kan gott förtjäna platsen som världens näst bästa gym. Jubel till det!

Vi firar med ett glädjehopp. Och en bikinibild på mig själv. Alltså, helt fasansfullt egentligen. Men den passar liksom bara in så bra. Och dessutom har jag ju gått runt i världen och visat mig i bikini för tusentals människor redan, så jag bjuder. Hoppla! Jubel för träning och gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback